June 10, 2012

Pondok Nurul Iman

alhamdulillah..syukur ke hadrat Illahi kerana masih memberi jari jemari ini peluang untuk menitipkan kenangan yang masih bersisa di PONDOK NURUL IMAN.. maha suci ALLAH swt

syukur kepada ALLAH swt kerana telah memberiku kekuatan untuk mendidik hati ini berserta hati adik-adik kecil agar cintakan ALLAH dan RASULNYA.. ALLAHUAKBAR!!~

di pondok kecil itulah , aku dididik dengan sifat sabar.
di pondok kecil itulah , aku dididik agar lebih kuat menghadapi dugaanNYA.
di pondok kecil itulah , hati ini mula terpaut dengan CINTA aku kepadaMU Ya ALLAH.

Ya Allah, titipkanlah rasa cinta ini hanya untukMu..
Ya Allah, pautkanlah hati dan jiwa ini hanya untukMu.
jika ini adalah yang terbaik buatku,
aku mohon Ya Allah, agar Engkau Redha dengan apa yang telah kami lakukan.
sesungguhnya aku amat mengimpikan sesuatu yang amat-amat aku harapkan..


Ya ALLAH, engkau pautkanlah hati aku bersama sahabat-sahabatku dalam menggapai halawatul imanMU.
satukanlah hati-hati kami. satukanlah jiwa-jiwa kami. ----> untuk terus bersujud kepadaMU..


BANGKITLAH ISLAM!! ALLAHUAKBAR!!

1 comment:

Unknown said...

hi...
anda di tag
http://nananadya.blogspot.com/2012/06/sayakah-follower-bertuah-itu.html