March 30, 2012

Alhamdulillah, Part Time jOb ^_^



alhamdulillah..masih diberi uMur n nikmat2 hingga ke saat ini..
ucaplah syukur walaupun cam ucapan biasa..namun nilainya kelak amat bermakna..:)


hurm..bukan nak mengeluh..tapi ntah..rasa cam down jer..
sebab KERJA..hoh0~
first time keje punyelah eksaited..
ni dah masuk 6 hari..rase hari2 sedey jer..


boleh lar nak labelkan ana sebagai budak M.A.N.J.A
setiap kali duk sorang2 dalam kedai, air mata nie murah jer mengalir..
reason ??
*ada orang tampar ke?? x
*ada orang marah ke?? x
sebab UTAMA :~
rindu nak balik umah..rindu UMI ABAH. :'(
keje 8jam/seharian = setahun
setiap minit teringat kat umi n abah..
duk nanges sorang2 ingt kat UMI sayam..
ntah lar..balik lam 10mlm, dyeorng sume leteh..
nak kongsi citer2 pom kecian kat umi..takut busan dgr citer kiter nieh..^_^


Umi abah..

setiap saat ijah salu ingat kat umi tao..
rindu2.. xtau lah mcm mane lau ijah dtempatkan tmpat yg lagi jauh..

dun worry cahaya gembira..
awk kan GEMBIRA salu..
dun sedey2..:)
be happy..
b coz ALLAH swt alwez ade dengan kita kan..
ingat ALLAH swt Maha Mengetahui segala2nya..

 alhamdulillah kerana engkau berikan daku umi abah yang sgt3x aku sayang3x..
*mOod ..hepy....air mata dpt mgurangkan stress ..uish

wassalam

4 comments:

man said...

setiap tindakan perlu pengorbanan..

Cahaya gembira said...

yup...wlaupon perit sesuatu pgorbanan tu..
namun tetap jua kita PERLU hadapinya..:)
tq~

sHiMi aLyNa^^, said...

jah ,sabau ye ..senyum sokmo ^_^

Cahaya gembira said...

yup...sabau2 salu.. :)