June 9, 2011

video tutorial_header

assalamualaikum..

okei.selepas di komen oleh DISINI..

aku terus rasa nak belajar buat header..
sebab,memang aku tak pandai buat header cantik2 macam blogger yang mantap
contohnya cam header comel CIK EPAL..

dan banyak lagi blogger yang mempunyai header yang cantik..

so,sekarang saya terjumpa tutorial buat header comel...
jom tengok..
manelah tahu ada yang berkenan..
tapi, aku nie sekadar nak tengok je la dulu..
xsempat lagi nak edit2..
*
*
*
*
sori..xletak video kat sini..
tengok kat sini>>>VIDEO TUTORIAL HEADER

okey lah....selamat menonton..
terima kasih datang ke blog cayer..
wassalam..

*nak buat header pakai tutorial pom mals nieh..

4 comments:

ejulz said...

xreti g nak buat video kat header.. x berat ke blog kalo letak video akt header? huHu.

btw.. thankz 4 info.. :)

Bahijah~ said...

opss..bukan buat video kat header nie..
tapi..video tutorial untuk buat header..
cara2 nak buat header..dengan menunjukkan cara melalui video..:)
cube klik link "video tutorial" tuk lihat..:))

MuHaMMaD said...

kite mati2 ingtkn nk wat video tuk elemen header,,

Bahijah~ said...

kan dah tulis besor3.."video tutorial"
^_^